Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 20 września 2019

,,Splecione letnie sny" Karolina Wilczyńska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Karolina Wilczyńska wydała już kilkadziesiąt książek, ale ja zapoznawanie się z jej twórczością zaczęłam właśnie od pierwszego tomu ,,Stacji Jagodno". Teraz na rynku jest ich już 10.

Dworek w Jagodnie niebawem miał przeżyć prawdziwy rozkwit. Tamara mimo urodzenia maleńkiej córeczki nie ustawała w działaniach. U Lei i Grzegorza wszystko wydawało się być w porządku. Tereska miała problem, o którym nie chciała głośno mówić. W cyklu pojawiła się także nowa bohaterka Weronika, która zajmowała się rękodziełem i skrywała tajemnicę sprzed lat.

W tym cyklu były lepsze i gorsze książki. Najnowsza powieść z serii została przeze mnie przeczytana chyba w odpowiednim momencie. Bardzo się przy niej spłakałam, przeżywałam losy wspólnie z bohaterami. Mnóstwo w tym tomie zawirowań, z którymi postacie muszą się uporać. Zakończenie i tak może być jednak tylko jedno.

Karolina Wilczyńska posługuje się bardzo plastycznym językiem. Na chwilę obecną zapoznałam się z prawie całą jej twórczością i jestem zadowolona z tej lektury. Nie będę jednak ukrywać, że ,,Stacja Jagodno" nie jest moim czołowym, faworytem w całym jej dorobku.

,,Splecione letnie sny" Karoliny Wilczyńskiej to już dziesiąty, bardzo nastrojowy tom serii. Mam nadzieję, że pojawi się kolejny.


Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze: