Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 8 września 2019

,,Nie odpisuj" Marcel Moss

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Gandalf

Od jakiegoś czasu bardzo lubię thrillery psychologiczne, dlatego skusiłam się też na tę nowość.

Akcja dzieje się jakby dwutorowo. Poznajemy Martynę, którą porzucił Damian. Mężczyzna obecnie jest z inną kobietą i wiją sobie szczęśliwe gniazdko. Druga para to nieszablonowo małżonkowie. Żona znęca się nad mężem, a on na to przystaje. Czy losy tej czwórki mogą się w jakiś sposób połączyć?

Po książkę sięgnęłam z ciekawości. Podobała mi się do tego stopnia, że zapoznałam się z nią za jednym posiedzeniem. Prawda jednak jest taka, że tam samo, jak szybko ją przeczytałam, tak samo szybko wyleci mi z pamięci.

Marcel Moss posługuje się bardzo plastycznym językiem. Jego thriller czyta się naprawdę z ogromnym zainteresowaniem. Za końcu zostajemy ze sporą ilością pytań, na które być może nie znajdziemy nigdy odpowiedzi. Wiele spraw pozostaje zostawionych do wyobraźni czytelnika.

,,Nie odpisuj" to książka względem której nie żałuję, że przeszłam obok niej obojętnie. Idealnie sprawdzi się jako wciągający przerywnik między innymi lekturami.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Jako przerywnik to na pewno warta polecenia lektura. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego tytułu. Może kiedyś znajdę czas, żeby go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń