Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 17 lipca 2019

,,Antolka" Magdalena Kordel

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Znak

Magdalena Kordel napisała już kilkadziesiąt publikacji. ,,Antolka" jest najnowszą i jak na razie samodzielną pozycją.

Antolka miała niecodzienne imię, bowiem już od samej maleńkości miała być niepospolita i się wyróżniać. Uczęszczała na dużo zajęć dodatkowych, mama nie miała dla niej czasu. Była lekarzem i pacjenci byli dla niej najważniejsi. Teraz Antolka skończyła 18 lat i postanowiła się postawić.

Gdy sięgałam po tę pozycję oczekiwałam lekkiej, wakacyjnej lektury i coś takiego właśnie otrzymałam. Niebywale mnie to cieszy, bowiem potrzebowałam takiego spokojnego przerywnika. Nie chcę tutaj zdradzać, co zdarzyło się w życiu Antolki, że postanowiła je zmienić. Nie jest to może zbyt odkrywczy wątek, jednak bardzo ciekawy.

Magdalena Kordel pisze powieści o kobietach i dla kobiet. Jej najnowsza pozycja jest naprawdę zajmująca. Trudno się od niej oderwać, bo wciąga od pierwszej strony. Do tego pojawiają się tutaj Dukla i Giżycko, które odwiedziłam kilka dni temu, więc tym bardziej skradła moje serce.

,,Antolka" to jak na razie oddzielna powieść, jednak jej zakończenie wskazuje na to, że może pojawić się kontynuacja. Bardzo by mi się to odpowiadało, bo polubiłam tę nieco zwariowaną nastolatkę.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak

1 komentarz: