Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 maja 2019

,,Szyfr Jazona. Kroniki Archeo. Tom 8" Agnieszka Stelmaszyk

Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2014
Format: Książka
Liczba stron: 264
Do kupienia: Gandalf

,,Szyfr Jazona. Kroniki Archeo. Tom 8" Agnieszki Stelmaszyk w moim odczuciu jest nieco słabszy, ale i tak będę czytała serię dalej.

Panna Ofelia planowała ślub z kasztelanem Ryszardem. W tym celu udali się na kolejną wycieczkę. Dzieciaki wraz z opiekunką wplątały się w nową przygodę. Co z tego wynikło?

Jak już pisałam we wpisie o poprzednim tomie, mam wrażenie, że z każdą kolejną częścią kolorowych ilustracji jest coraz mniej.

Ten tom jest chyba najcieńszy w stosunku do poprzednich części. Zagadka co prawda była dość ciekawa, ale zabrakło mi tego błysku w dochodzeniu, a i słówek i znanych osób było w tej części jakby mniej.

,,Szyfr Jazona. Kroniki Archeo. Tom 8" Agnieszki Stelmaszyk to kolejny tom, z którym zapoznałam się w ostatnim czasie. Przede mną jeszcze 3 książki z tego cyklu.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: