Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 lutego 2019

,,Władca ciemności" Donato Carrisi

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: Albatros

,,Dziewczyna we mgle" tego autora mnie zachwyciła. Postanowiłam skusić się także na ,,Władcę ciemności".

Głównym bohaterem jest mężczyzna, który chwilowo stracił pamięć. Znajduje się on w miejscu, które najpewniej może stać się jego grobem. Czy uda mu się z niego wydostać? Do tego dochodzi postać porwanego przed laty chłopca. Czy on nadal żyje?

Po zapoznaniu się z tą lekturą okazało się, że stanowi ona trzeci tom serii, jednak w niczym mi to nie przeszkadzało w jej odbiorze. Bardzo szybko zorientowałam się, o co w tym wszystkim chodzi i dalej odkrywałam książkowe smaczki.

Donato Carrisi z całą pewnością ma wielki talent, co widać w jego kolejnych książkach. Tym razem także bardzo umiejętnie wodzi czytelnika za nos, nie dając mu ani chwili wytchnienia. Zbyt szybko także nie odkrywa najważniejszych kart.

,,Władca ciemności", którego akcja dzieje się podczas wyłączenia elektryczności w Rzymie. Czy ma to jakiś związek z główną linią fabularną? O tym musicie przekonać się sami.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu



2 komentarze: