Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 7 lutego 2019

,,Pozwól mi wrócić" B. A. Paris

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Albatros

,,Pozwól mi wrócić" to już trzecia książka B. A. Paris, która ukazała się w Polsce. Autorka podczas Warszawskich Targów Książki w tym roku odwiedzi też nasz kraj.

Finn kilkanaście lat wcześniej spotykał się z Laylą, która podobno zaginęła, być może została uprowadzona. Teraz mężczyzna spotyka się z jej siostrą i planują wziąć ślub. Po latach zaczynają jednak pojawiać się matrioszki, które bezsprzecznie wiążą się z zaginioną. O co w tym wszystkim chodzi? Czy Layla żyje?

Pierwsza książka autorki bardzo mi się podobała, druga także przypadła mi do gustu, byłam więc bardzo ciekawa jak to będzie z trzecią. Jest podzielona na kilka części. W pierwszej z nich rozdziały z teraźniejszości mieszają się z tymi z przeszłości. W drugiej narracja została oddana naprzemiennie dwóm bohaterom.

Tak naprawdę niemalże do samego końca nie wiadomo, o co w tym wszystkim chodzi, kto żyje, czy faktycznie Layla została uprowadzona czy też nie. Muszę jednak przyznać, że podejrzewałam, iż takie może być rozwiązanie sprawy, dlatego czuję się nim nieco zawiedziona. 

,,Pozwól mi wrócić" B. A. Paris ukaże się w Polsce za kilka dni. Warto zapoznać się z książkami tej autorki, jeśli macie ochotę na naprawdę świetnie skonstruowane thrillery psychologiczne.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu




1 komentarz:

  1. Bardzo chcę przeczytać tę książkę. Na pewno w tym roku mi się to uda.

    OdpowiedzUsuń