Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 27 grudnia 2018

,,Dwóch panów z branży" Katarzyna Czajka

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2016
Format : Książka
Liczba stron: 376
Do kupienia: Gandalf

Chyba nie czytałam nigdy książki o początkach kina, dlatego tym chętniej skusiłam się na debiut Katarzyny Czajki.

Głównymi bohaterami są Polak i Żyd, którzy nie mają zbyt wielu pieniędzy, jednak postanawiają zainwestować je w kino. Cała książka to opis przeżyć przez ponad 30 lat. Choć ich losy różnie się układają, bohaterowie wiedzą, że zawsze mogą na siebie liczyć.

Nigdy nie czytałam niczego podobnego, więc nie miałam względem tej powieści jakichś wielkich oczekiwań. Nie czyta jej się może najprędzej, jednak jest dość wciągająca. Z powodzeniem zapoznałam się z nią w ciągu jednego dnia.

Katarzyna Czajka skupia się przede wszystkim na historii kina i losach dwóch bohaterów. Niektóre wątki w moim odczuciu były za mało rozwinięte, inne tylko napomknięte. Niemniej, jak na debiut książka jest naprawdę interesująca. Autorka prywatnie prowadzi blog Zwierz popkulturalny.

,,Dwóch panów z branży" Katarzyny Czajki to całkiem udana powieść nie tylko dla wielbicieli początków kina. Nie żałuję, że miałam okazję się z nią zapoznać.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: