Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 listopada 2018

,,Pokój kołysanek" Natasza Socha

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Natasza Socha wydała już kilka świątecznych pozycji. ,,Pokój kołysanek" jest jej najnowszą powieścią i opowiada o wcześniakach.

Joachim lata temu poznał Helenę, która razem z Rozalią prowadziła dom dziecka. Zakochali się w sobie, jednak ona chciała zostać z dziećmi, a on wyjechać. Obecnie mężczyzna jest już w podeszłym wieku i jest zawodowym przytulaczem w szpitalach z wcześniakami.

Miałam do tej książki kilka podejść i za każdym razem rezygnowałam z czytania po kilku stronach. Podczas jednej z wycieczek przypadkowo mi się włączyła, co uznałam za znak, że w końcu muszę przeczytać ją w całości.

Nie czytałam sporej ilości książek Nataszy Sochy, jednak mamy je wszystkie. ,,Pokój kołysanek" to powieść, w której przeplatają się dawne losy Joachima z jego teraźniejszym życiem. Pozycja inspirowana jest prawdziwymi wydarzeniami związanymi z przytulaniem noworodków oraz życiem dziadka autorki.

,,Pokój kołysanek" to naprawdę piękna historia o wcześniakach, o przytulaniu, o miłości, która musiała zostać rozłączona. Losy bohaterów bardzo zgrabnie się ze sobą przeplatają.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz:

  1. Mam w planach. Jak tylko będę miała okazję to na pewno przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń