Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 17 września 2018

,,Tajemnica Bursztynowej Komnaty" Tomasz Michałowski

Wydawnictwo: Siedmioróg
Data wydania: 2017
Format : Książka
Liczba stron: 136
Do kupienia: Siedmioróg

Książki z młodymi detektywami-bohaterami cieszą się sporym zainteresowaniem. ,,Tajemnica Bursztynowej Komnaty" jest jedną z nich.

Po 4 latach nieobecności do Polski na wakacje przyjechała Magda, kuzynka Michała, który był detektywem. Bardzo szybko okazało się, że będą musieli podjąć się detektywistycznego śledztwa, gdyż zaginęła ich babcia, a dodatkowo w okolicy zaczęło dziać się niebezpiecznie. Czy udało im się rozwiązać tę sprawę do końca?

Książka nie jest bardzo obszerna, dlatego ze spokojem można się z nią zapoznać w wolne popołudnie. O ile początkowo korekta spisała się znakomicie, o tyle później było nieco gorzej i udało mi się zauważyć kilka literówek, których z pewnością można było uniknąć. W książce pojawiają się także angielskie zwroty, zdania w dialogach, które mnie osobiście rozpraszały i wydawały się wepchnięte na siłę.

Publikacje, w których nastoletni bohaterowie parają się zawodem detektywa nie są już rzadkością. W tej powieści także pojawia się ten motyw. Z tego co się zorientowałam, jest to pojedyncza powieść. Postać Hrabiego i jego zlecenia była dla mnie nie do końca jasna. Można by nieco rozszeszyć ten wątek.

,,Tajemnica Bursztynowej Komnaty" to powieść z zaskakującym zakończeniem i kilkoma niespodziewanymi zwrotami akcji. Warto się z nią zapoznać, gdy macie ochotę na mniej wymagającą lekturę dla nastoletnich czytelników.

Moja ocena: 4/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Siedmioróg.


4 komentarze:

  1. Zaskakujące zakończenie na pewno mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, ale może córka się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co było do przeczytania na tym blogu przeczytałem.Zajęło mi to prawie osiem godzin,ale się opłacało.

    OdpowiedzUsuń