Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 sierpnia 2018

,,Tryjon" Melissa Darwood

Wydawnictwo: SQN
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 304
Do kupienia: Gandalf

,,Tryjon" to najnowsza powieść autorki kryjącej się pod pseudonimem Melissa Darwood. Czy jest warta uwagi?

Mila wychowywała się z matką alkoholiczką. Pewnego dnia trafiła do Tryjonu, w którym pewien mężczyzna chciał, aby przyznała się do zamordowania męża. Dziewczyna twierdziła jednak, że jest niewinna, to pomyłka. Miała 17 lat, a nie 21 i była panną. Jaka była prawda?

Książka została bardzo ciekawie napisana. Melissa Darwood skupiła się na wymyśleniu miejsca zwanego Tryjonem, do którego trafiali ludzie po śmierci skazani za jakieś grzechy. Postać Mili jest niejednoznaczna i dość ciekawie skonstruowana.

Kilka lat temu zapoznałam się z debiutem autorki, czyli ,,Laristą", który także całkiem przypadł mi do gustu. ,,Tryjon" z całą pewnością wyróżnia się nowatorskim pomysłem na fabułę. Nie jest to może powieść, która na długo zapadnie mi w pamięci, jednak całkiem przyjemnie spędziłam z nią czas.

,,Tryjon" to najnowsza powieść autorki ,,Laristy". Pisarce nie można odmówić wielkiej przenikliwości ludzkiej natury oraz nietuzinkowego pomysłu na fabułę.

Moja ocena: 4,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: