Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 sierpnia 2018

,,Lato utkane z marzeń" Gabriela Gargaś

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 368
Do kupienia: Tania Książka

Gabriela Gargaś ma w swoim dorobku już kilkanaście pozycji. Postanowiłam sięgnąć po drugi tom nowości, czyli ,,Lato utkane z marzeń" jej autorstwa.

Ponownie wracamy w Bieszczady, gdzie możemy poznawać dalsze losy Miśki. Dziewczyna spotyka się ze swoim mężczyzną, jednak coś zaczyna psuć się w ich związku. Jej brat Kuba jest prześladowany przez kolegów z powodu koloru skóry, pani Jadwiga pogodziła się z córką, a babcia Zofia nadal prowadzi kawiarnię.

Pierwszy tom serii, czyli ,,Wieczór taki jak ten" bardzo mi się spodobał. Nie ukrywam, że byłam bardzo ciekawa kontynuacji, na którą przyszło nam poczekać kilka miesięcy. Moim zdaniem, pierwszy tom miał w sobie niepowtarzalny urok, którego zabrakło już w części drugiej.

Bohaterowie są dobrze wykreowani, czasami za bardzo mazgajowaci, przewidywalni, jednak takie osoby też spotykamy na swojej drodze, a czasem sami się takimi ludźmi stajemy. Całość czyta się naprawdę szybko. Zakończenie nie do końca mnie usatysfakcjonowało, nie pogniewałabym się, gdyby powstała jeszcze trzecia część.

,,Lato utkane z marzeń" to kawał dobrej literatury obyczajowej. Na upartego można ją czytać jako oddzielną powieść, gdyż co nieco zostało na początku przypomniane.

Moja ocena: 5,5/6


Za egzemplarz dziękuję księgarni 

4 komentarze:

  1. Mam tę książkę ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twórczość Gargaś, ale tej serii jeszcze nie poznałam, także muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę autorkę. Książka jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń