Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 3 lipca 2018

,,Podejrzany" Paulina Świst

Wydawnictwo: Akurat
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Paulina Świst to pseudonim literacki. ,,Podejrzany" jest już trzecim tomem serii.

Daniel i Marysia być może byli sobie przeznaczeni, ona z dobrego domu, on - jej zupełne przeciwieństwo. Nie zawsze w życiu wszystko układa się tak jak byśmy chciały. Ich związek został wystawiony na niebywałą próbę, czy udało mu się przetrwać?

Seria to typowe erotyki z dość wulgarnym słownictwem. Bohaterami każdemu tomu jest inna para postaci, jednak wszyscy bohaterowie przewijają się przez wszystkie części. Tym razem autorka skupiła się przede wszystkim na związku Marii i Daniela, nie pomijając dalszych losów Łukasza itd.

Jak już wspomniałam, jest to typowy erotyk z kryminalną warstwą i dość wulgarnym słownictwem. Nie jest to może seria najwyższych lotów, jednak w ramach relaksu można się z nią zapoznać. Nie ukrywam, że czytałam ją bez większych oczekiwań, więc nie czuję się bardzo zawiedziona.

,,Podejrzany" to książka z dość ciekawym pomysłem na główną linię fabularną. Nie ukrywam, że bardzo zaskoczyło mnie zakończenie, a właściwie główna oś fabularna. Jeśli jesteście to był tytułowym podejrzanym i z jakiego powodu tak się stało, zachęcam do lektury, najlepiej ze znajomością poprzednich tomów.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze:

  1. A ja jeszcze nie czytałam pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie znam tomu pierwszego, a jednak najlepiej zachować chronologię, żeby mieć pełen ogląd na fabułę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A według mnie ta seria jest super! Czytałam wszystkie części i "Podejrzany" podobał mi się najbardziej :) Najwięcej tam kryminału :)

    OdpowiedzUsuń