Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 2 lipca 2018

,,Duchy rebelii" Alwyn Hamilton

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 496
Do kupienia: Gandalf

,,Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton cieszy się sporym zainteresowaniem czytelników. Czy zwieńczenie trylogii jest warte uwagi?

Amani i jej świta postawili sobie za cel obalenie Sułtana i zmianę jego rządów. Nie wszystko jednak szło zgodnie z planem, po drodze do celu musiało zginąć paru przyjaciół. Czy niepewny sukces był tego warty?

Pierwsze dwa tomy czytałam prawie rok temu. Od tamtego czasu zapoznałam się pewnie z ponad setką innych lektur, więc nie ma się czemu dziwić, że nie bardzo pamiętałam fabułę tego cyklu. Z przykrością muszę stwierdzić, że ten tom czytałam bo czytałam, ale nie odczuwałam większej przyjemności.

Książka w moim odczuciu była nieco nudnawa i zbyt jednostajna. Co prawda, całkiem sporo się dzieje, jednak nie do końca jestem usatysfakcjonowana tą lekturą. Zakończenie sprawia, że publikacja nabiera nieco kolorytu, bardzo podobały mi się też rozdziały z tytułami.

,,Duchy rebelii" to zwieńczenie serii, które mogą przeczytać ci, którzy czytali dwa poprzednie tomy. Ja nie do końca jestem usatysfakcjonowana z lektury, ale może w przyszłości skuszę się na inne książki autorki, jeśli ukażą się w Polsce.

Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: