Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 5 lipca 2018

,,Obca w świecie singli" Krystyna Mirek

Wydawnictwo: Edipresse Książki
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Gandalf

Krystyna Mirek po raz kolejny czaruje słowem, tym razem skupiając się na tematyce singli.

Głównymi bohaterami są dwie pary. Jeden ojciec z wyboru decyduje się na kochankę i prawie nie utrzymuje kontaktów z dzieckiem. Drugi pracuje u teścia w restauracji, zajęcie to zajmuje mu całe dnie. Partnerka w końcu się buntuje i wyjeżdża z dzieckiem, utrudniając mu kontakty z córką. Czy jest szansa na naprawienie tych związków?

Książka premierę miała całkiem niedawno. Wtedy nie miałam na nią jednak większej ochoty, więc zostawiłam ją sobie na typowo wakacyjny dzień. Nie ukrywam, że miałam względem niej całkiem spore oczekiwania i nie czuję się rozczarowana.

Krystyna Mirek po raz kolejny czaruje słowem, tym razem skupiając się na singlach. Autorka pokazuje, że nie każdemu z nas pisana jest miłość, choć tak naprawdę niemalże każdy z bohaterów chociażby skrycie o niej marzy. Autorka przedstawia dwie rodziny, różne pokolenia, zestawiając ze sobą różne uczucia i emocje.

,,Obca w świecie singli" to książka o kobiecie, która z dnia na dzień dowiaduje się, że jej mąż ma kochankę. Jeśli jesteście ciekawi, w jaki sposób poradzi sobie z tą sytuacją, zachęcam do lektury. Nie powinniście czuć się zawiedzeni.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze:

  1. Mam tę książkę ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam za sobą bodajże dwie powieści autorki i były przyjemne, ale dość szybko o nich zapomniałam, więc na razie nie kuszą mnie jej inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysoka ocena zachęca... :) Ale najpierw dokończę "Dzień, w którym lwy zaczną jeść sałatę" - bardzo fajną powieść z dodatkiem poradnika! :)

    OdpowiedzUsuń