Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 7 czerwca 2018

,,Morderstwo w Mezopotamii" Agatha Christie

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 272
Do kupienia: Gandalf

Agatha Christie ma w swoim dorobku kilka książek z wątkiem archeologicznym. ,,Morderstwo w Mezopotamii" jest jedną z nich.

Narracja prowadzona jest z puntu widzenia pielęgniarki, która została poproszona o świadczenie usług żonie pewnego archeologa. Mężczyzna obawiał się, że kobieta ma przywidzenia i chciał, by nowozatrudniowa dotrzymywała jej towarzystwa. Na miejscu okazało się, że pacjentka faktycznie może mieć pewne urojenia. Niebawem została zamordowana, a sprawą odnalezienia mordercy zajął się Herkules Poirot.

Szczerze przyznam, że początkowo nie mogłam się wciągnąć w tę historię. Nawet miałam chwilę zawahania, czy jej nie odłożyć, jednak tak w 1/4 całości coś zaskoczyło. Od tamtej pory całość czytało mi się naprawdę przyjemnie. Zaskakujące było dla mnie zakończenie - zarówno motyw, jak i osoba, która tę zbrodnię popełniła.

Styl Agathy Christie jest dość specyficzny i nie każdemu musi przypaść do gustu. Zapoznałam się już z większością jej pozycji wydanych w Polsce i muszę przyznać, że mi język jej kryminałów bardzo odpowiada. Ma w dorobku słabsze i lepsze pozycje, ale w ogólnym rozrachunku do tej pory nie ma takiej, która wybitnie by mi się nie podobała.


,,Morderstwo w Mezopotamii" to całkiem krótka i dość przyjemna historyjka o kobiecie prześladowanej przez urojenia, a może wręcz przeciwnie. Zakończenie tego kryminału na pewno Was zaskoczy.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz