Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 4 kwietnia 2018

Nowa kolekcja bajek - Star Wars i Auta

,,Nowa kolekcja bajek. Star Wars"


,,Nowa kolekcja bajek. Star Wars" składa się z pięciu rozdziałów, w których bliżej zostali opisani droid, jedi, pilot, księżniczka i sith. Tekstu jest bardzo mało, całe strony wypełnione są ilustracjami. Książeczka trafiła do mnie przypadkowo, ale nie żałuję, że się z nią zapoznałam. Dzięki niej lepiej poznałam Star Wars. Publikacja została wydana w twardej puchowej oprawie w bardziej kwadratowym formacie z miękkimi stronami. Myślę, że spodoba się zarówno chłopcom, jak i dziewczynkom.



,,Nowa kolekcja bajek. Auta"


,,Nowa kolekcja bajek. Auta" to pozycja, która bardziej spodoba się chłopcom, choć może wśród Was znajdą się też małe fanki samochodów. Książka składa się z pięciu opowiadań, w których główną rolę odgrywają auta. Poczytamy m.in. o muzyce Złomka, jego pobycie w Paryżu, zawodach, o tym, jak zostać słynnym zawodnikiem oraz w jaki sposób strach może nas blokować. Książka została wydana w twardej puchowej oprawie z miękkimi stronami w bardziej kwadratowym formacie. Zawiera różne rozmiary czcionek oraz dużo kolorowych ilustracji.



Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Egmont.


2 komentarze:

  1. Ta z samochodami to dla naszego chrześniaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewny że tym blogiem zainteresuje się bardzo dużo osób.Takie jest moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń