Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 12 kwietnia 2018

,,Alfie Bloom i złodziej talizmanu" Gabrielle Kent

Wydawnictwo: Wilga
Data wydania: 2016
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Gabrielle Kent stworzyła naprawdę ciekawą serię młodzieżową. ,,Alfie Bloom i złodziej talizmanu" jest jej drugim tomem.

Alfie Bloom miał mieć nie lada kłopot. Okazało się, że do krainy ludzi przedostały się elfy, które w dodatku uprowadziły jego kamerdynera z zamku. Czy ta sprawa mogła się dobrze skończyć?

Po przeczytaniu pierwszego tomu, jako kolejną lekturę wybrałam kontynuację serii. Na początku zostało krótko przypomniane, co zdarzyło się w części pierwszej, co uważam za duży plus. Wydarzenia rozgrywają się dość szybko, nie ma tutaj czasu na nudę. Alfie z przyjaciółmi musi wziąć udział w niebezpiecznych wydarzeniach, jednak, jak to bywa, i tak musi wyjść cało z opresji,.

Seria jest przeznaczona typowo dla młodszego czytelnika. Zapoznałam się z nią z ciekawości chyba z czyjegoś polecenia. Nie żałuję czasu, który poświęciłam na tę lekturę, jednak czułam, że jestem już poza grupą docelową odbiorców. Gabrielle Kent posługuje się bardzo przystępnym językiem, co sprawia, że lekturę czyta się naprawdę przyjemnie.

,,Alfie Bloom i złodziej talizmanu" to drugi z trzech tomów serii. U nas na razie nie ma jeszcze kontynuacji, jednak mam nadzieję, że nie dane nam będzie na nią długo czekać.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze: