Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 5 marca 2018

,,Zagadka Błękitnego Ekspresu" Agatha Christie

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 272
Do kupienia: Gandalf

W ostatnim czasie postanoiwiłam zapoznać się z kolejną pozycją Agathy Christie. Tym razem zdecydowałam się na wypożyczoną z biblioteki ,,Zagadkę Błękitnego Ekspresu".

Niektórzy dla rubinów są w stanie zrobić wiele, pewnie nawet zabić. Inni z powodu tego uczucia są w stanie zdecydować się na rozwód lub jeszcze za czasów małżeństwa spotykać się z kochankiem. Ruth, córka milionera, miała przekonać się, że rubin nie przyniesie jej szczęścia.

Z książką zapoznałam się w wolne piątkowe przedpołudnie i jestem zadowolona z tej lektury. Nie dłużyła mi się, wręcz przeciwnie, przeczytałam ją bardzo szybko. Przez sporą część książki myślałam, że to powieść napisana poza cyklem, jednak wtedy na scenę wkroczył Herkules Poirot.

Słynny mały Belg występuje w dość sporej ilości książek tej autorki i choć nie odznacza się szczególnym wyglądem, który robiłby z niego detektywa, dzięki pracy swoich szarych komórek rozwiązuje każdą sprawę. Czy tak było też tym razem? A może sprawcy udało się zmylić Herkulesa Poirot?

,,Zagadka Błękitnego Ekspresu" to pozycja idealna na wolnych kilka godzin. Nie jest to może najlepsza książka w dorobku autorki, jednak mnie wciągnęła swoją dość nowatorską fabułą.

Moja ocena: 4,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Christie wciąż przede mną. Ale mam coraz większą ochotę na tę książkę.

    Pozdrawiam,
    toukie z http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona "Kryminalistka" :)

    OdpowiedzUsuń