Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 17 marca 2018

,,Mały sennik. Co oznaczają twoje sny" Migene González-Wippler

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 248
Do kupienia: Tania Książka

,,Mały sennik. Co oznaczają twoje sny" to pozycja po którą sięgnęłam z ciekawości. Czy było warto?

Poradniki mają to do siebie, że jedne są ciekawsze, inne gorsze. Podobnie jest z naszymi snami - niektóre wyprowadzają nas z równowagi, ale bywają też takie, które mogą oznaczać dobrobyt, bogactwo lub wszelkie pomyślności, które czekają nas w niedalekiej przyszłości.

Pierwsze 100 stron to skupienie się na naszym mózgu, umyśle, snach w ogólnym znaczeniu tego pojęcia. Pojawia się także symbolika liczb i kolorów, ale jest to raczej część teoretyczna i typowo niemalże, można powiedzieć, naukowa.

Pozostałe 150 stron to ułożone w porządku alfabetycznym mnóstwo wyrazów, które mają dla nas odpowiednie znaczenie. Autorka uczula, by zapisywać swoje sny, interpretować każdy element oddzielnie, nie zwracać uwagi na sen, jako całość, gdyż każdy szczegół może mieć znaczenie. Na tych 150 stronach wyrazów jest naprawdę mnóstwo, więc coś związanego z naszym snem na pewno uda nam się znaleźć.

,,Mały sennik. Co oznaczają twoje sny" to pozycja typowo dla osób ciekawskich lub zainteresowanych tematem. Z ciekawości przeczytałam znaczenia i wstęp. Nie jest to jednak raczej pozycja, do której będę zbyt często wracać, chyba, że po symbolikę poszczególnych słów.

Moja ocena: 4,5/6

Za egzemplarz dziękuję księgarni 

3 komentarze:

  1. Ja czasami zaglądam do takich książek, by odnaleźć sens snu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w swojej biblioteczce jeden sennik, ale jeśli kiedyś natrafię na powyższą książkę, to także chętnie ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem w internecie wyszukuję co dany sen znaczy :) Ostatnio np.śniło mi się, że chcą mi ociąć nogę. W internecie znalazłam, że może oznaczać to obawę utraty ukochanej osoby. I wiesz co jest najciekawsze? W dzień poprzedzający ten sen, Wiki mnie strasznie wystraszyła. Została na chwilę sama przed blokiem i się schowała ... Nie wiem ile czasu ją szukałam, ale byłam przerażona. Po głowie kołatały mi się myśli, że pewnie ją ktoś porwał ...
    Także coś w tych snach jest. Jakieś odzwierciedlenie naszych emocji ...

    OdpowiedzUsuń