Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 30 września 2017

,,Słodkie życie" Krystyna Mirek

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2017
Format : Książka
Liczba stron: 419
Do kupienia: Tania Książka

Krystyna Mirek to bardzo poczytna polska pisarka. Zapoznałam się z większością jej książek. Skusiłam się też na najnowsze ,,Słodkie życie", które bardzo zainteresowało mnie swoją fabułą.

Mimo tego, że Kornelia jest już dojrzałą 30-letnią kobietą, nauczycielką w liceum, nadal mieszka z rodzicami i rodzeństwem. Tak naprawdę główną zarządzającą rodziną jest pani domu, a reszta domowników nie śmie jej się sprzeciwić. Kornelia ma jednak większy problem - jest bardzo gruba i tak naprawdę na karb swojej tuszy zwala wszystkie niepowodzenia.

Miałam względem tej powieści bardzo duże oczekiwania i chyba nieco się zawiodłam. Owszem, jest to bardzo ciekawa i pouczająca pozycja o tym, że nasz wygląd niewiele do sprawy wnosi, ale zmiana myślenia może pozytywnie wpłynąć na nasze dalsze życie. ,,Słodkie życie" pod względem stylu i klimatu, z wcześniejszych powieści autorki, najbardziej przypominało mi ,,Podarunek".

Autorce z pewnością nie można odmówić mądrości życiowej. Bardzo dobrze został nakreślony wątek nauczycielski. Przypadła mi do gustu także postać starszej pani, kobiety doświadczonej życiowo, która zawsze ma dobrą radę i może poszczycić się jakąś uniwersalną mądrością.

,,Słodkie życie" to trafiona jedna z nowości, która przypadnie do gustu wielu kobietom w różnym wieku. Cieszę się, że zdecydowałam się na tę lekturę. Przygotujcie sobie jednak kilka godzin, bo naprawdę trudno się od niej oderwać.

Moja ocena: 5/6


Za egzemplarz dziękuję księgarni 

4 komentarze:

  1. Na razie czytałam tylko jedną powieść Krystyny Mirek, ale była to przyjemna uczta literacka, zatem na pewno sięgnę po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na pewno przypadnie do gustu. Na pewno ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twórczość tej autorki, dlatego będę miała na uwadze powyższy tytuł.

    OdpowiedzUsuń