Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 25 września 2017

,,Niepowszedni. Obława" Justyna Drzewicka

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2017
Format : Książka
Liczba stron: 440
Do kupienia: Gandalf

Justyna Drzewicka zadebiutowała serią ,,Niepowszedni", która bardzo przypadła mi do gustu. Kilka dni temu miał premierę trzeci tom cyklu.

Jedna z Niepowszednich nieoczekiwanie traci moc, w rezultacie czego jest załamana. Przyjaciele wciąż są w drodze na poszukiwanie Welesa. Nie są sami, towarzyszy im jeden z bardzo bliskich współpracowników władcy. Czy uda im się schwytać człowieka, który wyrządził im tak wiele zła, przy okazji samemu nie narażając się na niebezpieczeństwo? To ma się dopiero okazać.

Pierwsze dwa tomy niesamowicie przypadły mi do gustu, dlatego też nie mogłam doczekać się kontynuacji. Bardzo ucieszyłam się, gdy kilka dni temu zobaczyłam, że ten tom też jest już dostępny. Wciągnęłam się w niego od pierwszej strony. Zakończenie sugeruje, że mógłby to być koniec cyklu, aczkolwiek na siłę można by coś jeszcze dopisać. Jestem bardzo ciekawa, jak postąpi autorka, bowiem nigdzie nie mogę znaleźć informacji o końcowej ilości tomów.

Styl autorki jest niezwykle prosty i obrazowy, a biorąc pod uwagę, że to tak naprawdę jej pierwsze publikacje, jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem jej pisarskiego kunsztu. Świat Niepowszednich wykreowany przez Justynę Drzewicką naprawdę zasługuje na uznanie,. Nie ma tutaj czasu na nudę. Pojawia się za to sporo nieoczekiwanych zwrotów akcji, dzięki czemu seria staje się jeszcze ciekawsza.

,,Niepowszedni. Obława" to już trzeci tom cyklu, który koniecznie trzeba czytać, znając już poprzednie dwie powieści. Polecam nie tylko miłośnikom fantastyki. Tak naprawdę seria może przypaść do gustu każdemu, kto lubi niebanalne historie.

Moja ocena: 5/6

4 komentarze:

  1. Wolałabym jednak znać poprzednie części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po okładce to bym się nie zdecydowała na tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    cieszę się, że trzeci tom dostał tak wysoką ocenę. Jest księgą ostatnią z cyklu, tak gwoli wyjaśnienia, nic już do losów Niepowszednich nie planuję dodawać :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna Drzewicka

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu mam oko na ten cykl :)

    OdpowiedzUsuń