Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 października 2014

,,Mój brat niedźwiedź. Magiczna podróż" Erin Hall

Wydawca: Egmont
Data wydania: 2004
Format : Książka
Liczba stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: -

Bajkę pt. ,,Mój brat niedźwiedź" kojarzę z lat swojego dzieciństwa. Nie mam pojęcia ile razy ją oglądałam, jednak gdy nadarzyła się okazja postanowiłam zaopatrzyć się także w książeczkę o tych bohaterach.

Kenai nienawidził niedźwiedzi, gdyż myślał, że zabiły one jego brata. Nie miał pojęcia, że po śmierci stał się on orłem i czuwał nad żyjącym krewnym. Pewnego dnia zupełnie niespodziewanie Kenai stał się niedźwiedziem, zwierzęciem, którego przecież nienawidził...

Fabuła jest bardzo ciekawa i przedstawiona w sposób interesujący. Większość miejsca zajmują tutaj ilustracje, czasami są one zbyt ciemne i trudno odczytać tekst, jednak nie stanowiło to dla mnie większego problemu. Najważniejsze jest tutaj przesłanie, aby nie uprzedzać się, akceptować to, co mamy. Możemy próbować coś zmienić, jednak nie zawsze musi być to z korzyścią dla nas.

,,Mój brat niedźwiedź. Magiczna podróż" to książeczka, która jest inna, już chociażby pod względem wydania. Na zdjęciu okładki doskonale widać, że nie jest ona wydana w formie kwadratu, jedna ze ścian jest falowana, co urozmaica lekturę. Opowieści z przesłaniem to coś, co lubię najbardziej. Myślę, że jeśli uda Wam się dostać tę książeczkę i lubicie takie historie to nie poczujecie się zawiedzeni.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


14 komentarzy:

  1. Bajkę kojarzę raczej z filmowej wersji, niemniej bardzo chętnie zapoznam się też z jej książkową formą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też głównie z filmu, ale książeczka jest też bardzo fajna.

      Usuń
  2. Oglądałam piękną bajkę, do tej pory mam piosenkę Kayah z tego filmu na mp3. Chętnie wrócę jeszcze do animacji czy takiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bajka była piękna! Choć oglądałam ją wiele lat temu to nadal miło ją wspominam.

      Usuń
  3. Oryginalne wydanie jaki widzę. Jestem bardzo ciekawa tej książeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba pierwszy raz mam książeczkę o takim kształcie.

      Usuń
  4. Obejrzałam tą bajkę na dvd. Jedna z moich ulubionych. Cholernie chcę mi się przy niej płakać :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej historii nie znam nawet z ekranów telewizora.

    OdpowiedzUsuń