Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 30 września 2014

,,Pegaz. Ogień życia" Kate O'Hearn

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 344
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfPapilon

Czy myślicie, że połączenie mitologii, olimpijczyków i słynnego Pegaza w zestawieniu z teraźniejszością, XXI wiekiem, może się udać? Nie każdy z pewnością jest o tym przekonany, jednak Kate O'Hearn udało się to doskonale!

Burza szalała niemiłosiernie. W mieście zgasły wszystkie światła. Emily, 13 letnia dziewczyna, udała się na dach, do ogródka swojej zmarłej matki. To co tam zastała przeszło jej najśmielsze oczekiwania. Na dachu znajdował się Pegaz, tylko skąd się tam wziął? Niedawno na Olimpie toczyła się wielka walka pomiędzy mieszkańcami, bogami, a potworami, które ich zaatakowały. Niedługo potem ogień zgasł i wszystko miało przestać istnieć. Tylko czy tak się stało?

Z czystym sumieniem muszę przyznać, że nigdy nie czytałam podobnej książki. Oba wątki zostały tutaj bardzo umiejętnie połączone. Początkowo akcja toczyła się dwuwątkowo. Mogliśmy poznawać fabułę z punktu widzenia Emily i jednego z olimpijczyków. Bardzo mi się to podobało, tym bardziej, że jednak znajdowali się oni w różnych miejscach. Czasami w książkach występują wątki mitologiczne, jednak nigdy nie czytałam powieści o takich nagrodzeniu, jak w tej pozycji. Jest to zdecydowanie jedna z lepszych książek, które ostatnio przeczytałam.

Styl autorki jest niezwykle prosty, a publikacji się nie czyta, a wręcz pochłania. Jest to tak naprawdę lekka pozycja, z którą można spędzić kilka miłych godzin. Możemy także nieco bliżej poznać mitologię oraz bogów olimpijskich. Zdaję sobie sprawę z tego, że sporo treści jest tutaj fikcyjnej, jednak zawsze tkwi w tym choć część prawdy. Do tego czyta się z niesamowitą przyjemnością. Z tą pozycją nie można się nudzić. Akcja jest tutaj dość szybka, jest kilka zaskakujących momentów, a niektóre wywołują wzruszenie.

,,Pegaz. Ogień życia"  to pierwszy tom serii przeznaczonej dla nastolatków, jednak myślę, że i starszym czytelnikom się spodoba. Z pewnością usatysfakcjonowani będą Ci, którzy lubią takie fantastyczne przygody. Już niebawem, bo 24 października, pojawi się drugi tom serii, którego już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że będzie równie dobry, jak ten.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


11 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa fabuła tej książki, intrygujące połączenie, jednak póki co nie dla mnie, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem pewna czy mi sięspodoba... bardziej widzę w niej opowieść dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej serii. Wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna okładka, treść też mnie zaciekawiła, aczkolwiek pozycja raczej dla młodszych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa książka polecam

    OdpowiedzUsuń