Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 30 maja 2014

Życiowe piątki.


Już minął prawie tydzień od Blogowego WOW, a mi się wciąż wydaje, jakby to było wczoraj. Te emocje są we mnie wciąż żywe. Już nie chcę Was zamęczać tym tematem, ale mam jeszcze w planach jeden wpis ze zdjęciami. W końcu pierwszy raz uczestniczyłam w tak dużym wydarzeniu i było świetnie. Po relacjach uczestniczek widzę, że to nie tylko moje odczucie;)

Przez to zabieganie niestety nie posunęłam się wcale z czytaniem. Jakoś tak sobie ostatnio wegetowałam, a tu już cztery książki czekają na przeczytanie. Muszę przyśpieszyć, bo nie lubię jak za długo u mnie leżakują. Już w zeszłym tygodniu pisałam Wam, że są to ,,Zacisze Gosi", ,,Między teraz a wiecznością", ,,Dziewczyny z powstania" i ,,Zwierzaki Wajraka". Na pierwszy rzut oka wszystkie są cudowne. Aż sama nie wiem, za którą najpierw się zabrać.

Na szczęście już za miesiąc kończę studia, więc będę miała więcej czasu na wszystko. Najpierw jednak jeszcze muszę jakoś przeżyć te cztery tygodnie, wszystko pozaliczać, a później cieszyć się trzema miesiącami wolnego. Czuję, jakby poprzednie wakacje były całkiem niedawno, a od tamtej pory minęło już w sumie 9 miesięcy.

Tymczasem odwiedzam Was trochę, ale widzę, że też chyba macie mało czasu, tak, jak ja, bo wpisy pojawiają się rzadziej. Życzę więc zarówno Wam, jak i sobie sporo wolnego czasu na czytanie i poświęcanie się blogowaniu.

9 komentarzy:

  1. Czekam na twoją opinię Dziewczyn z powstania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takiego wydarzenia muszą być emocje, to normalne. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej opinii o książce "Dziewczyny z powstania" - sama się do niej przymierzam
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolny czas by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń

  5. Hey there I am so excited I found your webpage, I really found you by accident, while I was browsing on Digg for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say thank you for a marvelous post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the great job. paypal login

    OdpowiedzUsuń