Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 17 kwietnia 2014

,,Lisica i Żuraw" Praca zbiorowa

Wydawca: Elżbieta Jarmołkiewicz
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 14
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Bajka dla Maluszka to seria wydana nakładem wydawnictwa Elżbieta Jarmołkiewicz. Jak do tej pory przeczytałam już kilka tych książeczek i jestem zadowolona.

Lisica z Żurawiem się zaprzyjaźnili, więc ta pierwsza postanowiła zaprosić drugiego na posiłek. Na obiad podała mu rozmazaną na talerzu kaszę, więc siłą rzeczy żuraw nie mógł jej zjeść. Kolejnego dnia jednak to Lisica miała gościć u Żurawia. Co jej podał?

Bardzo lubię tę serię, bo jej bohaterami zawsze są zwierzęta, a dodatkowo zawierają morał. Tym razem autorzy starali się ukazać nam, że wszystko co robimy wraca do nas w niezmienionej formie. Jeśli będziemy dla kogoś mili to ktoś nam się odwdzięczy, jeśli natomiast postąpimy nieładnie, czy nieuczciwie to to samo do nas powróci.

Treści nie ma tutaj za wiele, książeczkę czyta się szybko. Ilustracje są moim razem bardzo ładne, zawsze podczas czytania tej serii się nimi zachwycam. Cieszę się, że kilka miesięcy temu zaopatrzyłam się w tę serię, gdyż bardzo mi się ona podoba.

,,Lisica i Żuraw" to książka z morałem, którą powinniśmy przeczytać, bo czasem zapominamy o tym, że nasze zachowanie do nas powraca i czasami możemy czuć się bardzo zawiedzeni, gdy ktoś nie będzie dla nas miły.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


22 komentarze:

  1. Piękna książeczka, chyba też przeczytam sobie dzisiaj jakąś dziecięcą tak kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę fajna lektura - lubię takie z morałem! Pozdrawiam ciepło i świątecznie! Odrobiny czasu dla siebie i rodzinki, ciepła i humoru, odpoczynku i radości w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajki z morałem zawsze cenię, bo uczą dzieci wielu wartościowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jest morał. To bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwierzęta zawierające morał! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tematyka dla dzieci idealna, dobrze, że wrzucasz takie recenzje, rodzice mogą znaleźć idealne ksiażki dla swych pociech. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Króciutka książeczka, w sam raz dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę bajeczkę i UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się pomyliłaś... lisica podała na obiad szafę????
    Ja kojarzę tę (czy podobną) bajkę z dzieciństwa, ale chodziło w niej o podanie czegoś nieodpowiedniego dla gościa. Czegoś, czego gość fizycznie nie potrafił zjeść ze względu na sposób jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, chodziło mi o kaszę. Nie wiem, dlaczego napisałam szafę...

      Usuń