Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 kwietnia 2014

,,Emilka Piórko i zaczarowane drzwi" , ,,Emilka Piórko i tajemnicze lustro" Holly Webb

Wydawca: Znak
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 192
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfZnak

Holly Webb to autorka kilkudziesięciu książek dla dzieci i młodzieży. Tym razem autorka stworzyła kilkutomową serię o wróżkach oraz ich świecie.

Emilka Piórko, 10-letnia dziewczynka, już od dawna czuła, że nie pasuje do swojej rodziny. Nie była w żadnym stopniu podobna do żadnego z jej członków. Dodatkowo ostatnio w lustrze widziała różne dziwne rzeczy, których nie powinno tam być. O co tak naprawdę chodziło? Czy jej rodzina tak naprawdę nie należała do niej?

Książki Holly Webb uwielbiam, więc było dla mnie oczywiste, że sięgnę także i po tę serię. O wróżkach jeszcze nigdy nie czytałam w książkach dla młodzieży, więc z wielką ochotą zabrałam się za czytanie. Warto już na początku wspomnieć, że pomimo tego, że na okładkę nie powinno się zwracać uwagi to jest ona bardzo ładna i przyciąga wzrok. Duża czcionka ułatwia czytanie tak że lektura tej książki zajmuje niewiele czasu.

Bardzo sobie cenię fakt, że pozycje pisarki zawierają zawsze jakieś przesłanie. Tym razem Holly Webb starała się ukazać wszystkim, że to rodzina powinna być dla nas najważniejsza. Ludzie, z którymi żyjemy na co dzień powinni być dla nas ważni. Dobrze było by, gdybyśmy wspierali się wzajemnie i nie opuszczali zwłaszcza w trudnych momentach.

Autorka słynie głównie z książek, gdzie dużą rolę odgrywają zwierzęta. Książki o wróżkach jednak też się doskonale sprawdzają i mam nadzieję, że również znajdą swoich zwolenników wśród młodszych czytelników. Fabuła nie jest skomplikowana, właściwie za wiele się nie dzieje, a lektura tej powieści była dla mnie prawdziwą przyjemnością.

,,Emilka Piórko i zaczarowane drzwi" to pierwszy tom serii o magicznej rodzinie, która funkcjonowała w społeczeństwie. Jest to pewnego rodzaju nowość na rynku, jednak książka spodoba się zwłaszcza miłośnikom twórczości autorki oraz wielbicielom wróżek.

Moja ocena: 5,5/6

Wydawca: Znak
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 205
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfZnak

,,Emilka Piórko i tajemnicze lustro" jest kontynuacją pierwszego tomu, jednak moim zdaniem można go czytać bez znajomości wcześniejszej fabuły, gdyż najważniejsze fakty zostały przypomniane. Życie Emilki toczyło się dalej, jednak wciąż zastanawiała się nad tajemnicą, którą wyjawiła jej jej rodzina. Wraz z klasą miała wybrać się do muzeum oglądać obrazy, gdzie zdarzyło się coś dziwnego...

Od razu po skończeniu książki ,,Emilka Piórko i zaczarowane drzwi" zabrałam się za jej kontynuację, gdyż byłam ciekawa dalszych losów głównej bohaterki. Tutaj także nie możemy narzekać na brak wrażeń, gdyż dość sporo się dzieje. Można zauważyć, że autorka dokładnie przemyślała całość fabuły i mam nadzieję, że pozostałe tomy będą tak samo ciekawe, jak dwa pierwsze.

Styl pisarki jest bardzo prosty, a duża czcionka zdecydowanie ułatwia i przyśpiesza czytanie. Ja jestem bardzo zadowolona, że mogłam ją przeczytać i z niecierpliwością czekam na kontynuację, która pojawi się już niedługo. Jestem z  tego powodu niesamowicie zadowolona, gdyż nie mogę doczekać się, co wydarzy się później.

Autorka poruszyła problem wyśmiewania słabszych, słownej przemocy nad nimi. Poradziła, że najważniejsze to nie ukazywać swojego strachu, gdyż wtedy oprawca czuje się silny. Warto odnaleźć w sobie siłę, aby się przeciwstawić i zawalczyć o swoje prawa.

,,Emilka Piórko i tajemnicze lustro" to drugi tom serii opowiadający o wróżkach i przygodach Emilki Piórko oraz jej najbliższych. Jeżeli lubicie takie młodzieżowe książki o magicznych istotach to najnowsza seria  Holly Webb powinna Wam przypaść do gustu.

Moja ocena: 5,5/6




Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję

                                       

Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania 


18 komentarzy:

  1. Kiedyś skuszę się na tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O autorce słyszałam, ale o powyższej serii już nie, lecz widzę, że warto nadrobić braki w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pierwsza część jest jeszcze znośna. ale druga jest fatalna. Najpierw nudna, a potem te straszne stare wróżki, które porywają dzieci, aby z nich czerpać energię życiową :( i ci myśliwi z psami, które chcą zjeść bohaterkę i wodną wróżkę. To ma być fajna książka dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnie zdradziłaś całą fabułę. Moim zdaniem książka wcale nie jest taka straszna.

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tej serii. Warto skorzystać z promocji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite pozycje dla najmłodszych czytelniczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne okładki i treść również pociągająca. Udana seria.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie musimy poznać Emilkę, spodoba się nie tylko córce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany ta Holly Webb jest niezwykła! Kiedy ona pisze te wszystkie książki? Dopiero co były serie "Animal Magic" i "Magic Molly", wcześniej "Zaopiekuj się mną". Ta jest kolejna, a chyba ze dwie serie jeszcze ominęłam. A to wszystko w ciągu ilu? 4 - 5 lat???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem kiedy, w tych już widać, że jest mniej treści, niż np. w tych Zaopiekuj się mną, bo jest duża czcionka i duże akapity:)

      Usuń