Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 23 kwietnia 2014

,,Alberta szuka miłości" Isabel Abedi

Wydawca: Dreams
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 27
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Isabel Abedi to autorka książek młodzieżowych, ale także dziecięcych. Do tej pory miałam okazję zapoznać się z ,,Kariną Imago" i teraz skusiłam się na ,,Alberta szuka miłości".

Nastała wiosna, a wraz z nią wszystko pobudziło się do życia. Mała Alberta wybrała się na poszukiwanie miłości. Jednak nie tylko ona jedna jej szukała. Jak zakończyły się te poszukiwania?

Pozycję co prawda kupiła siostra, ale stwierdziłam, że jest tak ciekawa i urocza w swojej prostocie, że postanowiłam się z Wami podzielić moją opinią na jej temat. Tekstu jest dość sporo, została ona wydana w większym formacie, w sztywnej oprawie, dzięki czemu przetrwa dłużej. Ilustracje są bajeczne i cudowne! Zachwycają od samego początku do końca.

Twórczość autorki nie była mi obca, więc i tym razem się nie zawiodłam. Fabuła nie jest zbyt skomplikowana. Opowiada może o czymś abstrakcyjnym, o miłości, jednak jest ona nadzwyczaj urocza i prosta w przekazie. Zakończenie - fenomenalne. Z pewnością dość przewidywalne, jednak zarazem piękne.

Mi najbardziej spodobał się cytat o miłości, który możecie sobaczyć na pierwszym zdjęciu. Książka co prawda jest dość droga, bo kosztuje aż 29 złotych, jednak moim zdaniem warto się w nią zaopatrzyć, bo jest naprawdę okazała i warta swojej ceny. Ja nie żałuję, że znalazła się ona w naszej rodzinnej biblioteczce.

,,Alberta szuka miłości" to opowieść tak naprawdę o każdym z nas, bo wszyscy szukamy miłości. Ilu z nas ją znajdzie zależy tylko od nas samych. To my decydujemy o naszym  życiu i o tym, czy miłość zagości w naszych sercach, czy też nie.

Moja ocena: 6/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 





14 komentarzy:

  1. Jedna z ulubionych bajek mojej chrześnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena mnie trochę odstrasza, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trochę odstraszała, ale są różne rabaty.

      Usuń
  3. chyba będę musiała mojemu synkowi kupić te książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten Albert, a tematyka książeczki bardzo wartościowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cytat jest przepiękny, a okładka jest tak słodka i urocza, że mam ochotę kupić tę książeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilą czytałam recenzję książki, o kotku, który szukał miłości :)
    Wiosna idzie... :)

    OdpowiedzUsuń