Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 marca 2014

Życiowe piątki.


Witam Was bardzo serdecznie:) Jakoś ostatnio nie pisałam, co u mnie, bo jakoś szczególnie nie miałam na to ochoty. Przez ostatni tydzień siedzę w domku, gdyż dopadła mnie choroba. Z planów wyjazdu do Poznania nic nie wyszło, ale mam nadzieję,  że jeszcze nadarzy się inna okazja by poznać tamtych ludzi.

Czytelniczo u mnie w porządku. Miałam trochę niemoc, ale już jest dobrze i sobie czytam. Wracam głównie do bajek, gdyż w sumie najszybciej się je czyta i najbardziej mi się podobają. W końcu udało mi się przeczytać ,,Intruza", który już od kilku miesięcy czekał na mojej półce na swoją kolej.

Nie myślcie sobie, że mam jakiś czas na zbytni odpoczynek. Przygotowujemy się intensywnie do Blogowego WOW (24.05.2014r., Bydgoszcz), które odbędzie się już niebawem, więc trzeba mieć niebawem dopięte wszystko na ostatni guzik. Będzie przepyszna herbata, spróbujcie sami. Piszę sobie także powoli moją pracę licencjacką, ale tak między nami to bardzo mi się nie chce;)

W wolnych chwilach wymyślam, co mogłabym jeszcze kupić/przeczytać i tak oto zaopatrzyłam się w nowe pozycje:


Jak widzicie przewyższają głównie książki dziecięco-młodzieżowe o tematyce zwierzęcej. Ich zakup wcale tak drogo mnie nie wyniósł,a naprawdę cieszy oko. Przeczytałam już ,,Kota lubi szanuje" i zdradzę Wam, że tak nie do końca mnie zachwyciła, a kolei ,,Zosia i jej ZOO" patrzy na mnie z półki i pewnie nie będę mogła się długo opierać.

A jak tam u Was? Czytacie coś, odpoczywacie, nie macie na nic czasu?

29 komentarzy:

  1. Baśnie Braci Grimm - to bym mogła mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja może po południu zacznę coś czytać, myślę o ,,Złodziejce książek" na początek :) Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 25 lat i w księgarniach zawsze sięgam najpierw po książki dla dzieci i młodzieży (i dla eM, i dla siebie). Chyba zapominam, że dorosłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam na nic czasu, ale staram się cały czas czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chyba siostra Cię zaraziła :) Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę o kocie, w prawym górnym rogu. Ma piękne ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie mam na nic czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego Blogowego WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do pisania pracy rzeczywiście trzeba sporo chęci. Wiem, co mówię, bo walczę z mgr. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano trzeba. Jakoś powoli się zmuszam do pisania.

      Usuń
  10. Nie odpoczywam, ale nie mam na nic czasu i czytam :) Bardzo mi się podobają okładki tych książek i czekam na recenzje :) A jaki tytuł ma Twoja praca licencjatka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz rewolucji październikowej w ,,Dwunastu" Błoka i ,,Myślach niewspółczesnych" Gorkiego.

      Usuń
    2. Bardzo ciekawy tytuł! Podziwiam Cię za wybór :)

      Usuń
    3. Tytuł ciekawy, tylko pisać się nie chce;)

      Usuń