Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 30 marca 2014

,,W Azji" Ewa Stadtmuller

Wydawca: Skrzat
Data wydania: 2006
Format : Książka
Ilość stron: 12
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Ewa Stadtmuller to autorka znana głównie z serii o skrzacie Jagódce. Pisze jednak także inne książki o zwierzętach, które ukazują się w serii ,,Zwierzaki-dzieciaki".

Książka opowiada o tygrysie, pandzie, pelikanie, kobrze, tygrysie, nietoperzu, czyli zwierzętach, które z całą pewnością zamieszkują Afrykę. Tekstu jest bardzo mało, do każdego zwierzęcia został ułożony krótki, dwu zwrotkowy wierszyk, opowieść. Nie jest on do końca rymowany, jednak, gdy użyje się odpowiedniej intonacji to bardzo dobrze się go czyta.

Ilustracje moim zdaniem są naprawdę ładne, a książeczka nie jest zbyt obszerna. Kosztuje tylko zaledwie kilka złotych. Może być więc dobrym wstępem do rozmowy o zwierzętach na innych kontynentach. Seria składa się z kilku pozycji, więc z pewnością każde dziecko znajdzie jakąś dla siebie.

,,W Azji"  to ciekawa opowieść o azjatyckich zwierzętach, które możemy oglądać w Telewizji. Ja bardzo lubię, więc dlatego też skusiłam się na tę książeczkę. Mi się spodobała, jednak uważam, że byłaby jeszcze lepsza, gdyby te wierszyki były naprawdę dokładniej rymowane.

Moja ocena: 4,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


18 komentarzy:

  1. Fajne są takie tematy o zwierzątkach w dalekich krajach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż wierszyki nie są tak dokładniej rymowane to jednak ilustracje są świetne, dlatego przez ich wzgląd chętnie poznam tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze strony graficznej przystępnie opracowane, co już jest połową sukcesu w ramach książeczek dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Azjatyckie zwierzątka, to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pandę, to ja bym chciała zobaczyć na żywo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrysy są w poznańskim zoo i czasami podchodzą naprawdę blisko. :)

      Usuń
    2. Ja nie byłam w ZOO tym nowym już dawno, ale jak pojadę to zobaczę tygrysa :)

      Usuń
  6. Panda! Panda jest super :D
    Podoba mi się, że dodajesz kilka zdjęć ilustracji z książeczek, bo zawsze można coś ciekawego pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek lubi takie książeczki - jak ją spotkam, to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę nieco dłuższe książeczki, nawet te dla najmłodszych.
    Ale za to dzieci mogą się dowiedzieć czegoś o egzotycznych zwierzętach znanych z zoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogą, chociaż ja w ZOO np. pandy nie widziałam, ale może w większych miastach.

      Usuń