Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 13 marca 2014

,,Sekret Milly" Penelope Bush

Wydawca: Akapit Press
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 188
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Akapit Press

Penelope Bush to autorka bestsellerowego ,,Dziennika szczęściary", z którym jeszcze nie miałam okazji się zapoznać. ,,Sekret Milly" jest jej najnowszą książką.

W życiu Milly coś się wydarzyło, nazywała to Incydentem. Wiadomo, że uczęszczała na terapię, gdzie miała pisać dziennik. Celem było wyjawienie tajemnicy, która ją dręczyła. Tymczasem mogłoby się wydawać, że wiodła dalsze życie u boku swojej siostry bliźniaczki, Lilly, a w dzienniku wspominała zdarzenia z przeszłości, które doprowadziły do tragedii. Tylko czy naprawdę tak było?

Przyznam szczerze, że gdy brałam tą książkę do ręki nie liczyłam, ze wywoła u mnie tak skrajne emocje. Liczyłam na normalną opowieść dwóch sióstr, o tym, jak to jedna z nich żyła w cieniu drugiej, tej bardziej przebojowej. Otrzymałam coś zupełnie innego, straszną historię o tym, jak wyglądało życie Milly, a właściwie Emily, bo to tak dziewczynka miała na imię.

Nie wyobrażam sobie, co musiała czuć główna bohaterka książki po Incydencie. Nie mogę zdradzić, o co chodziło, wierzę jednak, że i Was poruszy ta historia. Pomimo tego, że jest tylko fikcją literacką mogła zdarzyć się naprawdę. Autorka doskonale opisała relacje łączące bliźniaczki, ich wspólne życie.

Pozycja podzielona jest jakby na dwie części - pierwsza część rozdziału opowiada o czasach teraźniejszych, a druga to dziennik Emily, który prowadziła w ramach zajęć terapeutycznych. Przyznam szczerze, że spodziewałam się, iż Incydent, który miał miejsce w życiu Milly nie był jakiś pozytywny, jednak nie zdawałam sobie sprawy, że aż tak.

Czuję, że ta książka wstrząsnęła mną do głębi, gdyż jest tak prawdziwa, jakby ta historia mogła wydarzyć się naprawdę. O tym, czy tak było, wie tylko autorka. Powieść przeznaczona jest dla nastolatek, jednak sądzę, że zanim przystąpicie do tej lektury warto przygotować się do niej psychicznie.

,,Sekret Milly" opowiada o dziewczynce, która przeżyła największą tragedię, jaka mogła spotkać ją w życiu. Przeczytacie też o tym, jak sobie z tym radziła lub też nie. Uważam, ze warto się z nią zapoznać, żeby wiedzieć, jak zachować się w obliczu tragedii, która spotka nas samych lub osoby nam bliskie.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


22 komentarze:

  1. Zapowiada się interesująco, aż z chęcią przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem podziękuję. Obecnie mam chęć jedynie na doroślejszą prozę, taką 18+ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli wpadnie w moje łapki, to na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś, całkiem fajna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poruszające i ciekawe książki. Mimo iż jest ona dla nastolatek myślę, że mogłabym się z nią zapoznać. Zaciekawiłaś mnie i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się w moim stylu, ale teraz zdecydowanie uwielbiam luźne książki więć nie wiem czy ta u mnie przejdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w późniejszym terminie możesz przeczytać.

      Usuń
  7. Okładka zapowiadałaby raczej lekką powieść dla nastolatek, a tu proszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle nie sięgam po takie książki, ale Twoja recenzja naprawdę mnie zaintrygowała :) Jeśli gdzieś ją znajdę, to chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa pozycja, jak nadarzy się okazja to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym poznać tę historię.
    Czuję, że jedna z sióstr zmarła, a druga nie mogąc się z tym pogodzić odgrywała role ich obu...
    Albo nie było żadnej siostry bliźniaczki, a bohaterka miała rozdwojenie jaźni i odgrywając rolę bliźniaczki przejawiała przeciwne cechy swojego własnego "ja".

    OdpowiedzUsuń