Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 18 stycznia 2014

,,Lisiczka z wałkiem. Bajka dla maluszka" Praca zbiorowa

Wydawca: Elżbieta Jarmołkiewicz
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 10
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Nakładem wydawnictwa Elżbieta Jarmołkiewicz ukazały się książeczki przeznaczona dla dzieci, zawierają one morał i opowiadają o zwierzętach. Całość ukazała się dzięki pracy zbiorowej autorów.

Pewnego dnia lisiczka znalazła wałek. Zapukała do jednej z chat, aby ją przenocowali. Rano spaliła wałek, a zapragnęła za to kurkę. Gospodarze się nie zorientowali, więc oddali jej zwierzę. Tym samym tropem udała się do kolejnej chaty, i jeszcze do kolejnej... Jednak ta historia musiała się jakoś skończyć. Tylko czy szczęśliwie dla lisiczki?

Niedawno pokazywałam Wam inną książeczkę z tej serii. Tym razem postanowiłam bliżej przyjrzeć się opowieści o lisiczce, która także znajdowała się w mojej bibliotece. Są to kilkustronicowe książeczki, których czytanie nie zajmuje wiele czasu, a zawsze zawierają określone przesłanie.

Tym razem autorzy starali się nam ukazać prawie to samo, co w poprzedniej opisywanej przeze mnie bajce. Przebiegłość i chytrość nie zawsze popłacają. Lepiej mieć mniej, ale żyć w zgodzie z własnym sumieniem. Nie trzeba kłamać, oszukiwać, aby osiągnąć jakiś swój zamierzony cel. Dzięki swojej pracy także można być szczęśliwym.

Osobiście bardzo lubię opowieści o zwierzątkach, więc ta seria bardzo przypadła mi do gustu. Składa się z kilkudziesięciu tytułów. Ja w swojej biblioteczce mam ich kilkanaście. Poczekają jeszcze kilka lat, jednak cieszę się, że już się w nie zaopatrzyłam. Cena takiej książeczki nie jest zbyt wygórowana, więc jeśli Wasze dzieci lubią zwierzątka warto się w nie zaopatrzyć.

Ilustracje są kolorowe. Tekstu jest bardzo mało, w zależności od książeczki może się on nieznacznie różnić. Dużą rolę odgrywają tutaj ilustracje, dzięki którym mały czytelnik również może zapoznawać się z fabułą. Nie są one przekombinowane, tylko takie naturalne.

,,Lisiczka z wałkiem. Bajka dla maluszka" to już kolejna bajeczka z tej serii, z którą miałam okazję się zapoznać. Bardzo cenię sobie książki z morałem, a te doskonale wpasowują się w te kategorie. Serdecznie polecam.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


20 komentarzy:

  1. ciekawa bajka, zawsze lubiłam opowieści o lisach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie kojarzę o lisach, ale o zwierzętach lubię.

      Usuń
  2. Chętnie przeczytam. Może uda mi się ją wypożyczyć z biblioteki. Mojemu dziecku pewnie się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poleciłam już całą serię mojej kuzynce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, cudna, cudna, ale chytra z niej lisica! To totalnie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię lisów, ale książeczka wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Źle tej lisiczce z oczu patrzy. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam fanów fantastyki do przeczytania opowiadania "Final Fantasy VIII" http://libenti.pl

    OdpowiedzUsuń