Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 6 stycznia 2014

,,Kuchnia polska. Encyklopedia sztuki kulinarnej” Romana Chojnacka, Jolanta Przytuła, Aleksandra Swulińska-Katulska, Ewa Aszkiewicz

Wydawca: Publicat
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 528
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Publicat

Romana Chojnacka, Jolanta Przytuła, Aleksandra Swulińska-Katulska, Ewa Aszkiewicz stworzyły prawdziwą encyklopedię wiedzy dla osób, które gotują lub dopiero raczkują w kuchni. Ta książka jest po prostu dla każdego!

Znajdują się w niej przepisy na dania mięsne, desery, napoje, musy, przetwory, ciasta i ciasteczka. Dosłownie na wszystko, co możemy sobie tylko zażyczyć. Oprócz standardowych potraw, które są bardzo dokładnie opisane znajduje się także wiele dodatków. Należą do nich między innymi dekoracje stołów na różne okazje, składanie serwetek, czy urodzinowe menu dla Dziecka. Możemy zapoznać się także z przyprawami, które znajdują się w naszej kuchni, ale także z tym, jak np. obrabiać mięso. Ta książka to prawdziwa skarbnica wiedzy kulinarnej.

Ja osobiście z kuchnią niewiele mam wspólnego, jednak czasem podpatruję co robi moja siostra. Mamy też sporą biblioteczkę kulinarną i z czystym sumieniem muszę stwierdzić, że ta książka należy do jednej z najlepszych, jakie posiadamy. Nigdy jeszcze nie widziałam tak bogato wydanej książki kulinarnej, połączonej w tak znakomity sposób.

Wszystko doskonale się ze sobą łączy, nie ma elementów zbędnych. Książka z pewnością starczy nam na długie lata, gdyż nie sposób, aby na raz się z nią zapoznać. Nie dość, że jest bardzo obszerna to jej cena nie jest także powalająca, jak za taki ogrom wiedzy. Gdybym zobaczyła ją w księgarni z pewnością nie zawahałabym się ani chwili, aby podarować ją bliskiej osobie. Z pewnością taki podarek spotka się z niejednokrotnym uznaniem obdarowanego.

Uważam, że warto posiadać w domu taką książkę, aby móc z niej skorzystać w każdej chwili. Zdaję sobie sprawę z tego, że w Internecie znajduje się także sporo przepisów na przepyszne potrawy, jednak książki na półce nie zastąpią wydrukowane kartki. Ja jestem z tej pozycji bardzo zadowolona i jestem pewna, że kiedyś sama z niej coś wyczaruję.

,,Encyklopedia sztuki kulinarnej” powstała dzięki połączeniu sił czterech Pań. Bardzo się z tego cieszę i mam nadzieję, że na polskim rynku ukażą się jeszcze inne tak samo zachwycające publikacje. Jeśli zastanawiacie się nad prezentem dla bliskiej osoby, która uwielbia gotować to właśnie macie jedną z propozycji. Ja ze swojej strony jedynie polecam.

Moja ocena: 5/6

Za ufundowanie upominku na Spotkanie Blogerek w Poznaniu dziękuję Wydawcy.

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


24 komentarze:

  1. Super publikacja. I dobrze, że taka obszerna.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam książki kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety do tej pory nie opanowałam sztuki kulinarnej w zadowalającym stopniu. Może kiedyś się to zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i gotowanie to wciąż dwa, nieprzecinające się światy. I tak chyba pozostanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się na pewno świetną pozycją...lubię gotować, więc czemu nie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię kucharzyć i staram się ograniczać to do minimum. Natomiast jeśli chodzi o powyższą książkę, to mam bardzo podobną tematycznie, więc na razie mi starczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię książek kucharskich i nigdy ich nie używam, ale maja za to piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wieeele ciekawych rzeczy można się z niej dowiedzieć! Ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książek kulinarnych mam sporo, więc na tę się nie skusze.. Zawsze jak trzeba to i tak szukam przepisów w necie :)

    OdpowiedzUsuń