Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 21 sierpnia 2013

II spotkanie Bloggerek kujawsko-pomorskich w Toruniu - upominki

17 sierpnia miało miejsce II spotkanie Bloggerek w Toruniu. Przypomnę uczestniczki:)

- Antoniana http://milosc-w-wersji-demo.blogspot.com ( niestety nie dotarła )

Szybki podgląd na całość;)


Poniżej przedstawiam upominki, które otrzymaliśmy 

dzięki uprzejmości sponsorów. 


















































Wszystkim serdecznie dziękujemy!

29 komentarzy:

  1. Jejciu- ile pysznych herbat♥
    No i książki i kosmetyki- raj dla oczu:)
    Rozmówki z angielskiego- Beaty Pawlikowskiej, chciałabym się zapoznać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydarzenie tak blisko mnie, a ja nic nie wiedziałam? Muszę chyba trochę dłużej pobyć w blogowym światku...

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie Toruń, to jakieś 500 km ode mnie ale ciesze się że spotkanie Wam się udało :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, o co chodzi z tymi spotkaniami? To jest zamknięta grupa? Sama z chęcią bym przyjechała, mam niedaleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy sektą blogerek, maniaczek muffinek ;)

      Kiti Kochana, dziękuję za zdjęcia ksiażki :*

      Usuń
    2. Dokładnie, nie chciałam tak ujawniać naszej działalności :D

      Usuń
  5. Cudowne upominki, normalnie kolorowy zawrót głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę możliwości uczestniczenia w takim spotkaniu. U mnie niestety nic takiego nie jest organizowane :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te upominki, chciałabym wybrac się na taki zjazd, ale nie wiem czy nie jestem jeszcze na to za młoda. Te 'Rozmówki..' od Wydawnictwa G+J również mam w domu. Kupiłam w Biedronce po okazyjnej cenie, na prawde dobrze wykonana książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ta herbata z miodem jest przepyszna ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne te Wasze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super upominki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. woow, ale świetne upominki :)) wszystkie fajne z różnych dziedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W skrócie trzeba zebrać chętna osoby, znaleźć lokal i zarezerwować i raczyć się swoim towarzystwem :)

    OdpowiedzUsuń