Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 czerwca 2013

Życiowe piątki.



Ten tydzień spędziłam nadzwyczaj intensywnie. Szalona nauka do całorocznego egzaminu w kilka dni przed nim jest doprawdy moim największym wyczynem;p Zdać mi się udało, choć z oceny nie czuję się do końca zadowolona.

Jutro czeka mnie jeszcze ostatni egzamin z leksykologi. Przyznam, że nie jest to mój ulubiony przedmiot. Nie zależnie od tego, czy zdam, czy też nie zaczynam WAKACJE :)

Szczerze nie specjalnie chce mi się coś robić, staram się Was odwiedzać regularnie, choć nie zawsze mi się to udaje.

W domu czeka na mnie kilka książek recenzenckich, które postaram się przeczytać w pierwszej kolejności. Mam jeszcze kilka swoich pozycji, więc w najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji.

Niebawem także rozstrzygnięcie mojego konkursu, do kogoś uśmiechnie się szczęście i otrzyma nagrody książkowe.

W wakacje zamierzam odpocząć, nawet nie chce mi się nigdzie szczególnie jechać, choć w planach mam zwiedzanie Inowrocławia :D

A jak Wam minęło zakończenie roku? :)

18 komentarzy:

  1. Powodzenia na egzaminie! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już do szkoły nie chodzę, więc nie odczuwam wakacji, ale też zapewne spędzę jej w domu z książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia na jutrzejszym egzaminie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdanego egzaminu i powodzenia na jutrzejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakończenie roku minęło mi z gorączką. Niestety nie mogłam go opuścić ze względu na najlepszą średnią w klasie (w której większość z ledwością zdała). Tak więc trzeba było się poświęcić. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej nie mogę przyzwyczaić się do myśli, że to już wakacje... :D Trzymam kciuki za wyniki egzaminu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za wyniki egzaminu! :D

    OdpowiedzUsuń