Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 12 czerwca 2013

,,Ciotki” Anna Drzewiecka [spotkanie bloggerek]

Wydawnictwo: Wydawnictwo M
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 152
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf,Wydawnictwo M

Anna Drzewiecka to autorka autobiograficznej książki, w której postanowiła trochę przybliżyć historię swojej rodziny, a w szczególności jej ciotek.

Rodzina starała trzymać się razem, jednak nie zawsze było to możliwe. Całą familię scalała babcia, zwana babunią, jednak po jej śmierci krewni nie utrzymywali już tak zażyłych kontaktów, jak wcześniej…

Każda z ciotek była inna, jednak każda z nich pozostawiała w życiu autorki jakiś ślad po sobie. Jedna osobiście za nią nie przepadała, dlatego zawsze chowała się, gdy nadchodził czas pożegnań, aby uniknąć tego przykrego dla wszystkich rytuału. Przez kolejną do dziś nie może znieść zapachu róż…

Muszę przyznać, że tą książkę chciałam przeczytać już dawno, jednak jakoś nie miałam takiej okazji. Zabrakło mi czasu lub też chęci, by po nią sięgnąć. Trochę jednak żałuję mojej powściągliwości, gdyż pozycja jest bardzo przyjemna w odbiorze.

Autorka swoje przeżycia i wspomnienia opisała w sposób prosty, zrozumiały. Z przyjemnością czytałam o losach kolejnej ciotki pisarki. Każda z nich była inna, jednak Pani Anna Drzewiecka każdej z nich poświęciła kilka stron.

Pozycja nie jest za gruba, ma raptem 150 stron, więc jej przeczytanie nie zajęło mi miło czasu. Miło jednak było przenieść się w magiczny świat wspomnień, które być może dzięki tej powieści przetrwają na dłużej.
Książkę przeczytałam z ogromną przyjemnością, w ramach relaksu i odpoczynku od zabieganej rzeczywistości. Podczas jej lektury można na chwilę przystanąć i zastanowić się, zadumać nad sobą.

,,Ciotki” to dobra pozycja dla miłośników powieści obyczajowych, autobiograficznych oraz tych, którzy lubią książki zawierające wspomnienia z dawnych lat. Tacy czytelnicy z pewnością nie będą czuli się zawiedzeni!

Moja ocena : 5/6

Za ufundowanie upominku na spotkanie Bloggerek w Toruniu dziękuję:


8 komentarzy:

  1. Powieści obyczajowe lubię czytać, więc będę miała na uwadze ,,Ciotki'', ale nie teraz, gdyż mam w planach inne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za niedługo mam zamiar przeczytać tę powieść i mam nadzieje, że mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe co rodzina autorki na to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie doszłam do lektury tej książki, ale wkrótce przeczytam

    OdpowiedzUsuń