Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 31 maja 2013

,,Martynka i kucyk” Marcel Marlier, Gilbert Delahaye

Wydawnictwo: Papilon
Data wydania: 2009
Format : Książka
Ilość stron: 20
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Martynka i kucyk” Marcel Marlier,  Gilbert Delahaye

Marcel Marlier,  Gilbert Delahaye to autorzy wspaniałej serii o Martynce, która jest na polskim rynku już od kilkunastu lat.

Martynka wraz z rodzeństwem wybrała się na wieś do babci. Czekało tam na nią wiele atrakcji, ale w szczególności konie, które uwielbiała od lat…

Książeczka jest bardzo krótka, zawiera liczne, kolorowe ilustracje. Nie ma w niej za dużo treści, jednak możemy dowiedzieć się o różnych rodzajach biegu konia i nie tylko. Dzięki tej pozycji możemy bliżej poznać te wspaniałe zwierzęta.

Na Martynkę trafiłam przez przypadek. Podczas pobytu w kiosku zauważyłam ten egzemplarz i nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Przypomnę, że w dzieciństwie uwielbiałam tą bohaterkę, a w pamięć zapadła mi zwłaszcza ,,Martynka na wakacjach”. Części jest tak wiele,  że nie sposób je wszystkie skompletować, jednak będę się starała.

Pierwszy numer można nabyć już za 5zł, moim zdaniem, jak najbardziej warto wydać pieniądze na tą serię. Ja się jeszcze nie zawiodłam.

Sama od dzieciństwa uwielbiałam koniki, więc książka jest dla mnie w sam raz. Nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać pomimo tego, że lata dzieciństwa mam już dawno za sobą.

Całość napisana w sposób prosty, pozycję przeczytałam błyskawicznie i nie żałuję poświęconego jej czasu.

,,Martynka i kucyk” to wspaniała książeczka, która spodoba się miłośnikom Martynki i kucyków.

Moja ocena : 5,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


9 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie nabyć pierwszy numer, tym bardziej, że tak tanio kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam ją, gdy byłam mała, młodsze siostry cioteczne też ją czytają. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa seria. Chętnie kiedyś kupię dla Wiktorii,gdy już trochę będzie starsza:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W szkolnej bibliotece mam ich chyba ze 30 części.
    Jest bardzo chętnie wypożyczana przez dziewczynki z klas 0 - III.

    OdpowiedzUsuń