Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 12 maja 2013

Nasze ulubione wydawnictwa.



Dziś temat, jak najbardziej na czasie. Wydawnictw na polskim rynku jest zapewne kilkadziesiąt, jednak wiadomo, że każdy z nas ma swoje ulubione:)

Ja osobiście najbardziej lubię:

Egmont - za książki młodzieżowe i fantastykę

Novae Res - za dobrą fantastykę i książki dla dzieci

WAM - za przepiękne ilustrację w dziecięcych pozycjach

Naszą Księgarnię - cudowne opowieści dla każdego. Choć nie przepadam za literaturą obyczajową książki niektórych autorów czytam z przyjemnością:)

Znak - wszystkie pozycje tego Wydawnictwa zasługują moim zdaniem na uwagę

Otwarte - za ,,Klątwę tygrysa". Z niecierpliwością czekam na ostatnią część

Media Rodzina - za ,,Klejnot Medyny", choć często nie sięgam po pozycje tego Wydawcy. Jakoś trudno mi na nie trafić.

A jakie są Wasze ulubione wydawnictwa?

Post na ten temat ukazał się także u :


23 komentarze:

  1. Niektóre typy nam się pokryły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mało mamy wspólnych wydawnictw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie najbardziej kocham Fabrykę Słów, Otwarte oraz MAG. Te trzy wydawnictwa przodują u mnie ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  4. Egmont uwielbiam, ale lubię też Bukowy Las oraz Dreams :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otwarte... się z tym zgadzamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne typy, dodałam bym jeszcze Promic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wydawnictwo Media Rodzina uwielbiam za Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione wydawnictwa to w dużej mierze:
    Prószyński i S-ka
    Mira
    Novae Res
    Replika

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja czołówka to: Fabryka Słów ,Zysk i s-ka oraz MAG.

    OdpowiedzUsuń

  10. Moje ulubione wydawnictwa:)

    Sonia Draga
    Amber
    Znak
    Prószyński i S-ka

    Oczywiście książki innych wydawnictw także czytam:)

    OdpowiedzUsuń