Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 30 maja 2013

,,Angielski z Hello Kitty. Moje naklejanki.” [spotkanie bloggerek]

,,Angielski z Hello Kitty”
Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Egmont

Hello Kitty to już od lat jedna z ulubionych bohaterek dziecięcych. Szczególnie przepadają za nią dziewczynki. Na podstawie postaci tej kotki powstało dużo bajek, gadżetów z jej wizerunkiem i jeszcze mnóstwo innych rzeczy.

Wydawnictwo Egmont postanowiło wydać serię do nauki języka angielskiego dla dzieci od lat 3. Moim zdaniem jest to bardo dobry pomysł, gdyż może dzięki sławnej Kitty dzieci z większą przyjemnością zaczną uczyć się angielskich zwrotów.

Książeczka nie jest za gruba. Po lewej stronie znajdują się angielskie pojedyncze zdania, których tłumaczenie znajduje się po prawo. Uważam, że zostało to bardzo dobrze przemyślane, gdyż dziecko doskonale wie, o czym mowa.

W środku znajdują się także różne zadania łamigłówki, pytania, przy których trzeba trochę pomyśleć. Znajduje się także mnóstwo kolorowych kwadracików, którymi należy wyklejać brakujące fragmenty układanki. Nie zabraknie także rysowania po konturach, które ćwiczy rękę dziecka.

Uważam, że pozycja jest warta uwagi przez młodsze dzieci. Nie zawiera ona za dużo treści. Autorzy postanowili stworzyć coś, co pozwoli maluchom uczyć się obcego języka poprzez zabawę. Jest to bardzo dobry pomysł. Być może dzięki niemu dziecko już od najmłodszych lat będzie mogło zapoznawać się z obcym językiem.

,,Angielski z Hello Kitty” to dobra pozycja dla miłośniczek Hello Kitty, która ułatwi im pierwszy kontakt z językiem angielskim.

Moja ocena : 5/6

Za ufundowanie upominku na spotkanie bloggerek w Toruniu dziękuję:



13 komentarzy:

  1. Hah, moja koleżanka zawsze na urodziny robi mi akcję i kupuje coś z Hello Kitty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy Kitty :D Tej książki akurat nie mamy, ale posiadamy inne z Kitty tego wydawnictwa. Są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka ma 5 lat i teraz ma okres fascynacji Hello Kitty, ostatnio szukałam dla niej upominku na Dzień Dziecka i wpadła mi w ręce właśnie ta pozycja, chyba ostatecznie zdecyduję się na tę książeczkę- nie dość, że dziecko się ucieszy z uwagi na Hello Kitty, to jeszcze poduczy się angielskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka mimo że już prawie ośmioletnia byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy i polecamy:) Moja córka uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nastoletnia siostrzenica jest miłośniczką Hello Kitty, więc jej polecę ową pozycje.

    OdpowiedzUsuń