Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 6 kwietnia 2013

,,Czarna mewa” Franco Scaglia

Wydawnictwo: Wydawnictwo M
Data wydania: 2008
Format : Książka
Ilość stron: 316
Półka: posiadam
Do kupienia: Wydawnictwo M

,,Czarna mewa” Franco Scaglia

Franco Scalgia to autor książki o tajemniczych zwłokach duchownego znalezionych przez ojca Matteo.

Ojciec Matteo, Kustosz Ziemi Świętej, był bardzo zdziwiony, gdy na brzegu morza znaleziono ciało mężczyzny ubranego w habit franciszkanina. Nie kojarzył zmarłego, z pewnością nie należał do jego najbliższego otoczenia. Nie mógł jednak wykluczyć tego, że w ogóle nie był duchownym, gdyż nie znał wszystkich z dalszych okolic. Przyrównał go do czarnej mewy – wyglądał podobnie, jak ptak z opowieści. Rozpoczęło się śledztwo, które miało okazać się bardziej skomplikowane, niż sądzono na początku…
Sprawa zabójstwa mogła mieć podłoże religijne. Ojciec Matteo podejrzewał, że zmarły mógł specjalnie zostać przebrany w habit, czy było to prawdą?

Śledczy Gruber zajmował się prowadzeniem śledztwa i rozwiązaniem zagadki.

Agenci Tsometu śledzili duchownego, znali każdy jego krok. W jakim celu to robili, czy było warto?

Po książkę sięgnęłam z wielkim zainteresowaniem, gdyż zaciekawił mnie opis na okładce. Jednak gdy już zaczęłam czytać wiedziałam, że to zupełnie nie moje klimaty. Przewijało się w niej bardzo dużo wątków religijnych, politycznych. Zupełnie nie moja tematyka.

Język mimo wszystko prosty, zrozumiały. Książkę, jeżeli ktoś jest zainteresowany tą tematyką, czyta się bardzo szybko. Ja jednak nie byłam zachwycona ze względu na niektóre fakty, o których wspomniałam wcześniej.

Nie spisuję jednak tej powieści na starty, można zauważyć, że autor ma bardzo duży potencjał. Po prostu mi się nie spodobała, nie znaczy, że i z innymi czytelnikami będzie tak samo!

Twórczość autora była mi do tej pory obca, jednak w przyszłości sądzę, że dam jeszcze szansę innym jego pozycjom.

,,Czarna mewa” to doskonała opowieść dla miłośników historii z wątkiem kryminalnym, ale także religijnym i politycznym. Z pewnością się nie zawiedziecie!

Moja ocena : 4/6


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :


16 komentarzy:

  1. Mnie wątki polityczne też potrafią zepsuć przyjemność z nawet niezłej powieści. Opis fabuły rzeczywiście interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja, jednak to nie moja tematyka. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis książki ciekawy, ale jeśli przewijają się wątki religijne i polityczne to to w 100% nie dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Skojarzyło mi się to z tym serialem "Don Matteo" i polską wersją - Ojciec Mateusz. Wątki polityczne raczej nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ja w planach, więc zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też recenzja tej książki, dobrze, że ją poznałam mimo kilku minusów.

    OdpowiedzUsuń