Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 16 czerwca 2024

,,Ten wieczny mrok" Kate Pentecost

,,Ten wieczny mrok" 


,,Ten wieczny mrok" Kate Pentecost to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki. 

Nieplanowane spotkanie może być okazją do realizacji własnych planów. W fantastycznej przestrzeni mogli przekonać się o tym Flora oraz Ankou.

Bardzo miło spędziłam z nią czas. Cieszę się, że miałam okazję się z nią zapoznać, gdyż w to wydanie wciągnęłam się od początku. Całość jest bardzo dynamiczna i nie brakuje w niej nieoczekiwanych zwrotów akcji. 

Literatura fantastyczna zawsze jest ciekawą odmianą wśród innych lektur. Z tego też względu postanowiłam zapoznać się z tą czytelniczą propozycją, która okazała się naprawdę ciekawym wydaniem. 

Na brak emocji w tej jednotomówce nie można narzekać i z tego względu jest to tym bardziej ciekawa lektura. Na pewno nie żałuję, że postanowiłam skusić się na to wydanie.

,,Ten wieczny mrok" Kate Pentecost to idealny tytuł na spędzenie wolnego czasu.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.

 

6 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie tematyka tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię literaturę fantastyczną, więc na pewno dam szansę tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za fantastyką. Chociaż ta zapowiada się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje wrażenia z lektury są bardzo zachęcające. Dzięki za polecenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jestem ciekawa tej książki. Będę szukać.

    OdpowiedzUsuń
  6. To książka na sto procent dla mnie!

    OdpowiedzUsuń