Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 12 maja 2024

,,How does it feel? Światło i mrok" Jeneane O'Riley

 ,,How does it feel? Światło i mrok"


 O książce czytałam naprawdę sporo pozytywnych opinii, dlatego tym bardziej byłam jej ciekawa. Postanowiłam się z nią zapoznać w wolniejszy weekend. Bardzo szybko okazało się, że jest to to, czego oczekiwałam i bardzo przyjemnie spędziłam z nią czas. 

Callie i Mendax początkowo byli połączeni wrogością i toksycznością. Jako człowiek i elf ich relacje były także dodatkowo skomplikowane. Czy to się miało zmienić?

Książki młodzieżowe i fantastyczne nie są mi obce, gdyż czytam ich bardzo dużo. ,,How does it feel? Światło i mrok" Jeneane O'Riley również mogę zaliczyć do grona tytułów, które w ostatnim czasie przypadły mi do gustu. 

,,How does it feel? Światło i mrok" Jeneane O'Riley to pierwszy tom serii zagranicznej pisarki. Genialnie sprawdzi się w roli ciekawego wydania na wolny dzień. 

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.

2 komentarze: