Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 10 kwietnia 2024

,,Bądź tak po prostu" Ewelina Dobosz

 ,,Bądź tak po prostu"


Książek dla kobiet jest bez liku, więc postanowiłam skusić się na kolejną nowość tego roku.

Uwielbiam odkrywać twórczość nowych autorów i z tego też względu postanowiłam skusić się właśnie na tę lekturę. Już wcześniej czytałam sporo pozytywnych opinii na temat wydań tej autorki. 

Nie miałam względem tej powieści jakichś szczególnie wielkich oczekiwań. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki. Lektura okazała się jednak ona dla mnie bardzo interesująca i jej fabuła pochłonęła mnie na kilka godzin.

Ona i on, kobieta i mężczyzna, którzy przypadkowo spotkali się na promie wycieczkowym. Czy ten ukłon losu mógł sprawić, że wyniknie z tego coś więcej?

,,Bądź tak po prostu" Eweliny Dobosz to książka na jedno czytanie, względem której nie oczekiwałam zbyt wiele. Otrzymałam interesującą pozycję, z którą przyjemnie spędziłam czas.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.

1 komentarz: