Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 18 marca 2024

,,Zjezdne zbocze. Seria niefortunnych zdarzeń. Tom 10" Lemony Snicket

 ,,Zjezdne zbocze. Seria niefortunnych zdarzeń. Tom 10"


10 tom to już ten poziom zaawansowania, kiedy konieczna jest znajomość poprzednich części. 

W tym wydaniu rodzeństwo musiało mierzyć się z tym, że Słoneczko przebywało w rękach wroga, a pozostała dwójka starała się uratować siostrzyczkę oraz dociec, do czego udało im się dociec.

Zawsze miło można spędzić czas z taką publikacją i tak też postanowiłam zrobić. Książka została wydana w sztywnej oprawie ze sporej wielkości czcionką. Z przyjemnością zagłębiłam się w kolejne strony tej historii.

Książka jest o tyle ciekawa, że na kolejne tomy nie trzeba specjalnie długo czekać. Mam nadzieję, że ostatnie części również ukażą się już niebawem. Już nie mogę się ich doczekać.

,,Zjezdne zbocze. Seria Niefortunnych Zdarzeń, tom 8" Lemony'ego Snicketa to udana czytelnicza propozycja. 

Moja ocena: 5,5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 

Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem       
 

1 komentarz: