Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 11 marca 2024

,,Rozgrywka królowej" Elizabeth Fremantle

 ,,Rozgrywka królowej"


Cała książka bardzo mi się podobała. Dość szybko wciągnęłam się ten tom i następnie w ekspresowym tempie zapoznałam się z całością.  

Bardzo lubię sięgać po nowe dla mnie nazwiska oraz rzadziej czytane gatunki. W związku z tym nie mogłam przejść obojętnie obok początku cyklu ,,Rozgrywka królowej" Elizabeth Fremantle. Mam nadzieję, że na kontynuację nie trzeba będzie zbyt długo czekać. 

Dzięki temu, że książka napisała z pomysłem oraz bardzo przystępnym językiem można mieć pewność związaną z tym, że będzie się z nią zapoznawało niezwykle sprawnie. Zakończenie jest świetne i już nie mogę doczekać się chwili w której na polskim rynku ukaże się drugi tom tej serii.

W przypadku tego wydania odbiorca ma okazję poznać losy Katarzyny, która chciała wyjść po raz trzeci za mąż za wybranego przez siebie mężczyznę. Henryk Tudor miał jednak wobec niej inne plany i niekoniecznie przyjmował odmowę.
 
,,Rozgrywka królowej" Elizabeth Fremantle to pierwsza część, którą czyta się niezwykle lekko i ze sporym zaangażowaniem. 

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz