Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 7 marca 2024

,,Lista sędziego" John Grisham

 ,,Lista sędziego"


Możliwość zapoznania się z thrillerem prawniczym za każdym razem przynosi mi sporo radości. ,,Lista sędziego" Johna Grishama to zajmująca lektura. 

Lucy obecnie miała dość zajmowania się wyłącznie papierkową pracą. Chciała coś zmienić, by poczuć dreszczyk większych emocji. Okazało się jednak, że być może na brak wrażeń nie będzie już musiała zbyt długo czekać. 

Podoba mi się możliwość zapoznania się z ciekawą książką. Ta jest wciągająca oraz zagadkowa od początku do końca. Mimo tego, że jest to kolejny tom serii, nie odczułam żadnych przeszkód związanych z tym, by można się z nim oddzielnie zapoznać.

Już wcześniej miałam okazję zapoznać się z twórczością tego autora podczas czytania kilku jego książek. Ta pozycja spodobała mi się na tyle, że bez wątpienia będę chciała zmienić ten stan rzeczy na plus.

,,Lista sędziego" Johna Grishama to naprawdę mistrzowska propozycja, która stanowi drugi tom kryminalno-prawniczej serii.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz