Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 21 marca 2024

,,Bluey. Plaża. Moja czytanka"

 ,,Bluey. Plaża. Moja czytanka"


Książeczka z serii Moja czytania została wydana w miękkiej oprawie w kwadratowym formacie.
Uwielbiam sięgać po kolejne wydania z przygodami tych bohaterów. 

W tym wydaniu Bluey z rodziną miała okazję przebywać na plaży. Jej mama wybrała się na spacer. Bohaterka z nudów również postanowiła to zrobić. Czy jednak się nie zgubiła? 

Bajka ma całkiem sporo tekstu. Dużo miejsca poświęcono także kolorowym ilustracjom z kolejnymi pieskami. Lektura ma także niezwykle ważne przesłanie, więc tym bardziej warto się z nią zapoznać. 

Bajka została wydana w kwadratowym formacie w miękkiej oprawie. Tak, jak w przypadku innych książek o Smerfach, nie ma tutaj za wiele tekstu, jednak jest on z przesłaniem.

,,Bluey. Plaża. Moja czytanka" pokazuje, jak silna może być rodzinna więź.
 


Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem       
 

2 komentarze:

  1. Moje dzieci lubią tę bajkę, więc ta książeczka pewnie też trafiłaby w ich gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostrzenica uwielbia Bluey i wszystko co z tym związane. Ta książeczka na pewno by ją zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń