Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 lutego 2024

,,Yorim. Próba Medveh" Tuk Folio

,,Yorim. Próba Medveh"  


Choć książka kilka dni czekała na swoją kolej, wiedziałam, że będę się z nią świetnie bawić. Z tego też względu postanowiłam zapoznać się z nią w wolny dzień. 

Na samym początku odbiorca ma okazję poznać głównych bohaterów, którzy wybierają się na pewne zawody połączone z misją zwycięstwa. Już od samego początku jednak prawie wszystko dzieje się niezgodnie z tym, co sobie zaplanowali. 

,,Yorim. Próba Medveh” Tuk Folio stanowi początek serii z bardzo zaskakującym zakończeniem.Osobiście wychodzę z założenia, że książka nie ma przypominać broszury reklamowej. Z tego też względu ,,Yorim. Próba Medveh” Tuk Folio bardzo mi się podoba. 

Sztywna oprawa, śliskie strony, kilkanaście ilustracji ważnych postaci i miejsc. To wszystko wpływa na to, że aż chce się zwrócić uwagę na to wydanie podczas przeglądania różnych lektur. 

Ze swojej strony zachęcam do poznania tego tytułu, a ja czekam na jego kontynuację.




Za egzemplarz książki dziękuję autorowi.



 

3 komentarze:

  1. Jaka ciekawa propozycja. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, tylko brak mi informacji co to jest - komiks, książka przygodowa czy fantasy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie słyszalam o niej wcześniej, a wygląda jak coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń