Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 29 grudnia 2023

,,Jack Reacher: Elita zabójców" Lee Child

 ,,Jack Reacher: Elita zabójców"


Lee Child wydał już bardzo dużo książek, jednak jeszcze do niedawna było mi z nimi jakoś nie po drodze. Cieszę się, że postanowiłam skusić na jego kolejne wydania.

Jack Reacher za każdym razem miał okazję celowo lub nie wplątać się w kryminalną i sensacyjną sprawę. Nie inaczej mogło być też tym razem.

Pozycja jest niezwykle obszerna. Początkowo początkowo wciągałam się w tę lekturę, jednak im dalej, tym bardziej byłam ciekawa dalszych krętych losów fabuły i rozwiązania tej sensacyjnej zagadki. Cieszę się więc, że odbyłam tak udane czytelnicze spotkanie. . 

Główny bohater to postać, która ceni sobie logiczne myślenie, nie daje się zwieść pozorom i dąży do rozwiązania sprawy. Na uwagę zasługuje także cała intryga kryminalna, dochodzenie do sedna sprawy. Na pewno nie można się nudzić, gdyż co chwilę są jakieś zawiłości, odkrywanie tajemnic. 

,,Elita zabójców" to jedna z tych lektur, na które warto przygotować sobie dłuższą ilość czasu, gdyż im dalej, tym trudniej oderwać się od tej lektury, którą serdecznie polecam.

Moja ocena: 5.5/6 
  

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Albatros.




1 komentarz: