Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 listopada 2023

,,Ostatni dzwonek" Beth O'Leary

,,Ostatni dzwonek"


,,Ostatni dzwonek" Beth O'Leary to idealna pozycja na wolny dzień i zarazem moje kolejne spotkanie z twórczością tej autorki. 

Dwoje recepcjonistów hotelowych nienawidziło siebie od lat i dbali o to, by nie musieli przebywać razem w pracy. Jeden przypadek sprawił, że musieli zacząć ze sobą rywalizować.

Było to moje kolejne, ale zarazem bardzo udane spotkanie z twórczością tej autorki. Jest to typowo lekka lektura, w której teraźniejszość bohaterek jest naprawdę zaskakująca. Fabuła nie jest przesadnie skomplikowana, jest to takie czytadło z kilkoma wzmiankami, zmuszającymi bardziej do przemyśleń.

Mimo, że pozycja jest obszerna, zapoznałam się z nią bardzo sprawnie. Narracja prowadzona z różnych punktów widzenia, rozdziały, które bardzo ciekawie się ze sobą przeplatają, więc całość pochłania się w ekspresowym tempie.

,,Ostatni dzwonek" Beth O'Leary to utwór ciekawy, wciągający, na wolny dzień, któremu warto dać szansę między innymi bardziej wymagającymi lekturami.

Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Albatros.



 

5 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu lubię poczytać tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam pozytywne opinie o książkach tej autorki, ale nie czytałam żadnej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię przyjemne przygody czytelnicze, lekko napisane, sprawiające, że wolna chwila wypełnia się ciekawym motywem fikcji. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej autorki , w ogóle mam tyły jeśli chodzi o nowości. Jednak nie martwię się z tego powodu. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń