Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 13 października 2023

,,Za wszelką cenę" Harlan Coben

,,Za wszelką cenę" 


Z twórczością autora mam okazję zapoznawać się dopiero od niedawna, jednak jego pióro przypadło mi do gustu. 

Kilka lat wcześniej syn zginął, a ojciec odsiadywał karę w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Wszystko zmieniło się w momencie, gdy okazało się, że rzekomy zmarły jednak żyje.

Miło było zagłębić się w taką publikację, w której nic nie było oczywiste od samego początku. W moim przypadku do końca zostało wiele niejasności, których wyjaśnienie autor zgrabnie zamknął w jedną całość. 

Z największą przyjemnością sięgam po książki tego autora i jestem ciekawa także ich ekranizacji na Netflixie. Jest to świetna lektura dla miłośników takich książek i tych, którzy chcą poznać pióro twórcy.

,,Za wszelką cenę" Harlana Cobena to wciągająca lektura i na pewno znajdzie swoich odbiorców. Ja jestem bardzo zadowolona z faktu, że postanowiłam skusić się na ten tytuł.  

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Albatros.


 

3 komentarze: